بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روش درمانی ارتودنسی دندان

روش درمانی ارتودنسی دندان

روش درمانی ارتودنسی دندان

روش های درمانی ارتودنسی دندان در دو گروه قرار دارند، گروه اول برای تصیح دندان ها و گروه دیگردرمان رفع ناهنجاری های فک می باشد.

درمان هر یک از این موارد نیاز به استفاده از دستگاه مخصوص خود را دارد. اگر بیماری که دارای ناهنجاری دندانی و یا فکی است در زمان مناسب به دندانپزشک مراجعه کند، می توان مشکلات بیمار را به راحتی با ارتودنسی درمان نمود و بر عکس اگر بیمار به موقع مراجعه ننماید و یا همکاری خوبی در حین درمان ارتودنسی نداشته باشد و یا شدت ناهنجاری فکی بسیار زیاد باشد بیمار نیاز به ارتودنسی به همراه جراحی خواهد داشت.

ارتودنسی در موارد زیر انجام می شود:

  1. مرتب کردن دندان 
  2. منظم نمودن دندان 
  3. درمان ناهنجاری های فک 
  4. صاف کردن دندان ها 
  5. ردیف شدن دندان
  6. ارتودنسی در بیماران لب شکری

بهترین سن برای ارتودنسی نیز به محض متوجه شدن هرگونه ناهنجاری فک و دندان می باشد و می بایستی به نزد متخصص ارتودنسی بروید و سن مشخصی برای اینکار معین نشده است.

حتی اگر کودک شما زیر 8 سال است. با مراجعه زود هنگام می توانید آمادگی لازم برای شروع یک درمان ارتودنسی حساب شده را کسب کنید. بهترین سن برای ارتودنسی از شروع 8 سالگی تا قبل از بلوغ کودک است.

اما این بدان معنا نیست که افراد بالای 14 یا 18 سال نمی توانند از درمان ارتودنسی بهره ببرند. درمان ارتودنسی بزرگسالان ممکن است در مقایسه با ارتودنسی کودکان زمان بیشتری ببرد. اما در نهایت به نتیجه دلخواه خواهند رسید.


ارتودنسی دندان را در کلینیک دندانپزشکی قلهک تجربه کنید.

https://clinicgholhak.com/


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده